Reklamační řád

1. Přístupy za uhrazený online program Vám nepřišly

1.1 Platba prostřednictvím GoPay

Pokud jste zaplatili program prostřednictvím platební brány GoPay, program by Vám měla na email dorazit do 10ti minut. Když se tak nestane, postupujte prosím následovně:

  1. zkontrolujte položku Spam
  2. zkontrolujte složku Hromadné (zejména jestli máte email u seznam.cz)
  3. napište mi na email linda@lindamahelova.cz

 

1.2 Platba bankovním převodem

Pokud zvolíte platbu běžným bankovním převodem, přijde Vám email s předmětem "objednávka programu"  se zálohovou fakturou, obsahující všechny informace k platbě. Pokud Vám email nepřišel, postupujte následovně:

  1. zkontrolujte položku Spam
  2. zkontrolujte složku Hromadné (zejména jestli máte email u seznam.cz)
  3. napište mi na email linda@lindamahelova.cz

Přístupy do online programu Vám zašlu poté, co budou peníze připsány na můj účet. Bankovní převod může trvat cca 2-3 dny.

 

2. Nedošla Vám faktura za online program

Na zadaný email Vám po zaplacení online programu přijde email s předmětem "Zaplacená objednávka ...číslo...", obsahující fakturu. Pokud Vám tento email nedošel, postupujte následovně:

  1. zkontrolujte položku Spam
  2. zkontrolujte složku Hromadné (zejména jestli máte email u seznam.cz)
  3. napište mi na email linda@lindamahelova.cz

 

3. Další obtíže

Pokud se při objednávce setkáte s dalšími obtížemi, způsobenými chybným fungováním webu lindamahelova.cz nebo platební brány, prosím kontaktujte mne prostřednictvím emailu linda@lindamahelova.cz